miércoles, 30 de marzo de 2016

Nou tema

Els dies d'assaig no sempre surten com havies planejat, però a vegades els resultats són enriquidors.


EM FA VERGONYA
"Coses petites que no em veig capaç de fer,
d'anar allà amb petons i mitjons i mans.
I em quedo aquí, mirant-me el melic,
amb moltes parides que m'enceguen la vista.
I com ser humà i arribar
amb un bus molt gegant
i emportar-me'ls a tots
i donar el suport i l'amor
i un llit i el sopar i un món sense por.
Fem una llista de somnis,
fem un brainstorming,
en parlem entre amics i veïns...
Us deixem a les mans de qui us deixa morir.
Hi ha una nena que no sabem dir com és;
no sabem el color de pell ni dels cabells,
ni d'on ve,
ni tampoc sé el meu cognom d'on és.
I què?
Jo m'ofego al mar amb ells!
Em fa vergonya ser d'aquí!
[...]
Renego de tu, renego de mi
Renego per no moure ni un dit
Em fa vergonya ser d'aquí.
Espero que això no es quedi així."

No hay comentarios:

Publicar un comentario